שירות לקוחות
048571103

משלוחים והחזרות

»
משלוחים והחזרות

אספקה

  • אספקת המוצרים תבוצע על פי מועדי האספקה המפורטים באתר. באם צויינו ימי אספקה, הרי שמדובר בימי עסקים בלבד (ימי שישי ושבת וכן ערבי חג וימי חג לא יחושבו במנין ימי העסקים).
  • יתכן כי לא יוכלו מפעילי האתר לספק את כל או חלק מהמוצרים שנרכשו מסיבות שונות. במקרה זה, יוצע לרוכש לקבל מוצר חלופי, או לחילופין לבטל את העסקה או את חלקה ולקבל את כספו חזרה.
  • יתכן כי לא יוכלו מפעילי האתר לעמוד במועדי האספקה המפורטים באתר עבור חלק או כל המוצרים שנרכשו מסיבות שונות. במקרה זה, יוצע לרוכש להמתין לקבלת המוצרים, או לחילופין לבטל את העסקה או את חלקה ולקבל את כספו חזרה.

משלוחים

  • איסוף עצמי של מוצרים שנרכשו באתר אפשרי רק אם אפשרות זו זמינה מבין אפשרויות המשלוח השונות באתר. בכל מקרה, יעשה האיסוף בשעות הפעילות של מפעילי האתר ובתיאום איתם מבחינת זמן ומקום.
  • דמי המשלוח המפורטים באתר מתייחסים רק למשלוח בתוך גבולות ארץ ישראל ובתוך הקו הירוק.
  • דמי המשלוח אינם כוללים משלוח למקומות שאינם נגישים פיסית, שההגעה אליהם כרוכה בסיכון או בהיערכות מיוחדת.
  • דמי המשלוח אינם כוללים הובלה פיסית לקומה גבוהה ו/או הובלה הדורשת כח אדם ו/או הובלה הדורשת אמצעי עזר נוספים (כגון רמפה, מנוף וכיו"ב).

אחריות למוצרים

  • האחריות לכל מוצר היא כפי שמופיעה בעמוד המוצר באתר. עבור מוצרים בהם לא מוצגת התייחסות לאחריות בעמוד המוצר, הרי שהאחריות היא כפי שנקבע ע"י הספק של אותם מוצרים (יתכן כי הספק איננו מי מבין מפעילי האתר).

ביצוע עסקה

  • מיד לאחר סיום ביצוע רכישה באתר, יקבל הרוכש אישור בדבר ביצוע העסקה הנשלח אליו מהאתר באמצעות הדואר האלקטרוני (להלן: "אישור העסקה") ובו פירוט פרטיו האישיים (הכוללים בין היתר: שם, טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת פיסית) ופרטי הזמנתו (הכוללים בין היתר: רשימת המוצרים שרכש, מזהה ייחודי לכל פריט, כמות ומחיר).
  • מובהר כי רק אישור העסקה מהווה אישור בדבר ביצוע העסקה בין הרוכש לאתר. אין לבלבל בין אישור העסקה לבין דברי דואר אלקטרוני אחרים שיתכן שיקבל הגולש מחברת הסליקה.

ביטול עסקה

  • ביטול עסקה אפשרי ע"י פניה מפורשת למפעילי האתר באמצעות הדואר האלקטרוני, פניה בטופס יצירת הקשר באתר או בפקס, וזאת עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר.
  • בכל מקרה של ביטול עסקה מסיבות של פגם ו/או אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל ו/או אי עמידה של מפעילי האתר במועדי האספקה שנקבעו, יקבל הרוכש את כספו חזרה במלואו בתוך 14 ימים ממועד ביטול העסקה. מפעילי האתר הם שיישאו בעלויות המשלוח חזרה של המוצר אליהם.
  • בכל מקרה של ביטול עסקה שלא מסיבות של פגם ו/או של אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל ו/או ולא של אי עמידת מפעילי האתר במועדי האספקה, יקבל הרוכש את כספו חזרה בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ (לפי הנמוך מבין השניים) בתוך 14 ימים וזאת לפי סעיף 14 ה(ב) לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ו/או לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010. הרוכש הוא שיישא בעלויות המשלוח חזרה של המוצר למפעילי האתר.
  • בכל מקרה של ביטול עסקה, יוחזרו המוצרים באריזתם המקורית.
  • למפעילי האתר שמורה הזכות לתבוע את הרוכשים שביטלו עסקה בגין נזקים שנגרמו להם, לרבות ירידת ערך המוצרים.
  • לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, לרבות מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית, מוצרים דיגיטליים (אשר נשלחו לרוכש באמצעות הדואר האלקטרוני), מוצרים הניתנים להעתקה ו/או שכפול ומוצרים שנפתחו מאריזתם המקורית.
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים